Informace

Kontrolní bod ve Starém Městě je před schodištěm radnice. Radnice je uprostřed náměstí. Na náměstí se musí ze všech stran, s výjimkou od Branné, do kopce.
Na odbočce k Paprsku projedete Kunčicemi, cesta vede dále lesem. Po několika kilometrech bude na levé straně za potokem Medvědí bouda. Jeďte dále po asfaltce, nejhorší už máte za sebou. Kdo se na Paprsku prokáže účastnickou kartou, dostane pivo, limo, kávu nebo čaj. Případnou další útratu si ale bude muset každý zaplatit.
Na odbočce na Návrší projedete Stříbrnicemi. Za Stříbrnicemi se cesta stáčí doprava a dosti stoupá. Po nějaké době se stočí obloukem doleva a stoupání se zmírní, asi po jednom kilometru přijde odbočka doleva a už uvidíte chatu Návrší. Sjeďte už k ní. Také zde platí, že kdo se prokáže účastnickou kartou dostane pivo, limo, kávu nebo čaj.
Na odbočce ve St. Morawě je dobře označen směr Jaskinia Niedzwiedzia. Projede se Kletno a jede se stále dál po asfaltce. Jaskinia Niedzwiedzia je až za velkým parkovištěm u bývalé vápenky. Musí se vyjet ještě dlouhé stoupání lesem. Vstup je vidět z cesty na levé straně na vyvýšenině. Je možné k němu vyjít po schodech, nebo jet ještě kousek dál po asfaltce která se stočí a přijedete až ke vchodu na kole.
K radnici ve Stronie se dostanete takto. Příjezdová cesta od St. Moravy je od místní cedule kostkovaná a ústí do kruhového objezdu. Z něho vyjeďte směrem na Klodzko. Hlavně neodbočujte na směr Bielice (je to výrazně označené) ale vyjeďte následující výjezd. Asi 100 metrù dále bude na levé straně dominanta kostela s hodně špičatou věží, radnice je na pravé straně trochu šikmo k cestě a je před ní ještě parčík na kterém je typické uspořádání keřù do kruhu.

Je také možná variana jet takto: Ve Staré Morawě odbočte doleva(směr Medvědí Jeskyně) a hned první odbočkou  (asi po 100 metrech) odbočte doprava. V podstatě přejedete na druhý břeh říčky Morawky. Pojedete po nové cestě kolem nového koupaliště a přijedete přímo k budově radnice. Je to zhruba stejně dlouhá cesta,  vyhnete se nepříjemným kostkám ve Stronie, ale budete muset jet malý kousek do mírného kopce.

Také jsme ponechali možnost přihlásit se na poslední chvíli, ale pùjde to pouze na hájence před hranicí. Měl by tam být od pátečního až do nedělního večera stále někdo, kdo případnému zájemci dá za stanovený poplatek účastnickou kartu.

Občerstvení:

Na hájence bude také občerstvovací stanice, kde každý, kdo bude mít účastnickou kartu dostane drobné občerstvení včetně nápoje. Jak už bylo uvedeno, také na Paprsku nebo Návrší dostanete zdarma nápoj (pivo, nealko, čaj, kávu).